مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 08:012021-08-25اقتصادي

ضرورت واکسینه شدن پرسنل صنعت برق


معاون منابع انسانی و رییس کارگروه مدیریت بیماری کرونا شرکت توزیع نیروی برق شیراز با اشاره به اینکه پرسنل صنعت برق امکان دورکاری را ندارند و به دلیل حضور مستمر در عرصه خدمت رسانی، - ایسنا/فارس معاون منابع انسانی و رییس کارگروه مدیریت بیماری کرونا شرکت توزیع نیروی برق شیراز با اشاره به اینکه پرسنل صنعت برق امکان دورکاری را ندارند و به دلیل حضور مستمر در عرصه خدمت رسانی، خطر ابتلا به کرونا آنان را تهدید می کند، واکسینه شدن آنان را یک ضرورت دانست.

علی احمدزاده چهارشنبه 3 شهریور در جمع خبرنگاران گفت: تاکنون بخشی از کارکنان شاغل در قسمت های دیسپاچینگ و اتفاقات شرکت توزیع برق شیراز، دُز اول واکسن کرونا را دریافت کردند، حال آنکه به دلیل شرایط کاری و تداوم شیوع کرونا، واکسینه شدن فعالان این صنعت، یک ضرورت محسوب می شود.

او خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط و حساسیت فعالیت کارکنان شرکت توزیع نیروی برق و حضور دائمی و مستمر آنان در عرصه خدمت رسانی، با هدف ارتقاء ایمنی این افراد، موضوع دریافت واکسن کرونا، در دستور کار قرار گرفت و پیگیری شد.

احمدزاده گفت: طی هفته گذشته و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز و مراکز بهداشت شهرستان ها واکسیناسیون کارکنان بخش های دیسپاچینگ و فوریت های برق و کادر اتفاقات برق شهرستان های شیراز، مرودشت، کو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت واکسینه شدن پرسنل صنعت برق

ضرورت واکسینه شدن پرسنل صنعت برق