نوآوری در استارتاپ ها مسیر نوآوری در بازار هموار می کندنوآوری در استارتاپ ها، به شکل نوآوری در بازار یا نوآوری در محصولات و خدمات خود را نشان می دهد. - ایسنا/اردبیل نوآوری در استارتاپ ها، به شکل نوآوری در بازار یا نوآوری در محصولات و خدمات خود را نشان می دهد. به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به همت مرکز نوآوری و شتاب دهی جهاددانشگاهی استان اردبیل سوم شهریور رویداد دورهمی تیم سازی و کار تیمی به صورت مجازی برگزار شد. در این رویداد که از مجموعه برنامه های شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان و مجموعه رویدادهای جهاددانشگاهی اجرا شد، مدیرعامل شرکت سالم باکس با ارائه تعریفی از استارتاپ ها، گفت: استارتاپ یک سازمان موقت است که با هدف یافتن یک مدل کسب و کار تکرارپذیر و مقیاس پذیر به وجود آمده است. وحید نوری اضافه کرد: تکرارپذیری یعنی اینکه آن مدل کسب و کار که با هدف درآمد زایی ایجاد شده است را بتوان بارها و بارها تکرار کرد و به ازای هر تکرار، درآمد افزایش پیدا کند و در کلام ساده تر، بتوان محصول یا خدمت ارائه شده را تولید انبوه کرد. وی در خصوص مقیاس پذیری نیز افزود: یعنی اینکه بتوان آن مدل کسب و کار را در آینده با افزایش منابع مالی، نیروی انسانی و سایر موارد توسعه داد و روش های ایجاد، ارائه و کسب ارزش را بهتر، سریع تر و بیشتر کرد. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |