مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 08:552021-08-25پزشكي

رشد 3 برابری وام های دانشجویی علوم پزشکی


رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت با اشاره به کاهش روند بدهی های معوق دانشجویان علوم پزشکی از 3 برابر شدن سرانه وام های دانشجویی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر به نقل از وزارت بهداشت، مهندس بهروز رحیمی با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت تسهیلات دانشجویی وزارت بهداشت اظهار داشت: هر اقدام و تصمیمی که در صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گرفته می شود دانشجو از ثمرات آن بهره مند می شود.

وی افزود: تدوین طرح های بلندمدت 10 یا 15 ساله در صندوق رفاه، کام تمامی دانشجویان را شیرین نخواهد کرد زیرا آنها نمی توانند در کوتاه مدت از ثمرات آن بهره مند شوند به همین دلیل صندوق رفاه طی مدت دو سال اخیر چند موضوع را در برنامه ریزی های خود قرار داد که یکی از این برنامه ها افزایش وام های دانشجویی در مقایسه با سال 98 بود.

رحیمی تاکید کرد: بر همین اساس سرانه وام ها از سه برابر عبور کرد.

ما در سال 98 و 99، حدود 114 میلیارد تومان به دانشجویان در قالب وام پرداخت کرده ایم که این میزان در سال جاری به بیش از 600 میلیارد تومان خواهد رسید.

وام های پرداختی را از ابتدای سال 1400 تا سه برابر افزایش داده ایم رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت درباره برنامه های این صندوق در راستای افزایش وام های دانشجویی در سال تحصیلی جاری گفت: برای سال تحصیلی جدید وام های پرداختی را از ابتد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 3 برابری وام های دانشجویی علوم پزشکی

رشد 3 برابری وام های دانشجویی علوم پزشکی