مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 09:002021-08-25اقتصادي

همدان، پایلوت ثبت الکترونیکی ازدواج


مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان همدان با اشاره به انتخاب همدان به عنوان پایلوت ثبت الکترونیکی ازدواج گفت: طی این طرح تمام مندرجات داخل دفاتر ازدواج به سامانه منتقل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، اصغر پیرهادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مستندسازی اراضی جزو سیاست های سازمان به شمار می رود اظهار کرد: سال گذشته بیش از 99 درصد اراضی ملی استان معادل 700 هزار هکتار مستندسازی شده است.

وی با اشاره به اینکه در پنج ماهه امسال در مجموع 24 هزار و 344 فقره سند تک برگی صادر شده که از این میزان 2 هزار و 240 فقره اراضی و املاک دولتی معادل 179 هزار هکتار بوده است افزود: این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از نظر هکتار 512 درصد رشد داشته است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان همدان یادآور شد: یکی دیگر از فعالیت های سازمان حوزه اجراست به طوری که از سال 96 به بعد حتما فرآیند اجرا از طریق سازمان ثبت اسناد انجام می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون به 3 هزار و 677 پرونده مختومه است گفت: نسبت به مدت مشابه سال قبل تعداد پرونده های حوزه اجرا از نظر تشکیل 21 درصد رشد و از حیث رسیدگی 90 درصد رشد داشته است.

پیرهادی با تأکید بر اینکه رسیدگی به پرونده های معوقه را در دستور کار است ادامه داد: مهریه، اسناد رهنی، اسناد ضمنی، قراردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان، پایلوت ثبت الکترونیکی ازدواج

همدان، پایلوت ثبت الکترونیکی ازدواج