مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 09:252021-08-25اقتصادي

بهره برداری از 44 پروژه عمرانی در داراب/ اعلام برنامه های هفته دولت به صورت مجازی


فرماندار ویژه داراب با بیان اینکه امسال 44 پروژه عمرانی در هفته دولت افتتاح می شود، گفت: به دلیل شرایط کرونایی، امکان تجمع و شلوغی در مراسم افتتاح پروژه های هفته دولت نیست و این برنامه ها پس از اجرا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از داراب، اصغر فرودی طی نشست خبری که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، اظهار داشت: در هفته دولت امسال، با احترام به در شهرستان، اگر خودم به شخصه شیوه نامه های بهداشتی را رعایت نکنم، نمی توان از دیگران نیز انتظار داشت بنابراین در شرایط فعلی سلامت مردم مهمتر است.

فرماندار داراب در پاسخ به خبرنگار فارس، درباره علت تعداد اندک پروژه های بخش خصوصی در هفته دولت گفت: سرمایه گذاران استقبال زیادی برای حضور در پروژه ها نداشتند البته تعدادی از سرمایه گذاران نیز مراجعه کردند که پروژه آنها هنوز به نتیجه نرسیده و از آنجا که فعلا قابلیت بهره برداری ندارند، در لیست دولت ذکر نشده است.

فرودی بیان کرد: در هفته دولت، 44 پروژه با اعتبار 303 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد و عملیات اجرایی سه پروژه نیز با اعتبار 80 میلیارد تومان آغاز می شود.

وی خاطرنشان کرد: پروژه های هفته دولت در حیطه آب رسانی، برق ، گاز رسانی، بهسازی مسکن روستایی، آموزش و پرورش، ورزشی، راه سازی، بهداشت، کشاورزی، منابع طبیعی و خدمات شهری است و شاخص ترین پرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 44 پروژه عمرانی در داراب/ اعلام برنامه های هفته دولت به صورت مجازی

بهره برداری از 44 پروژه عمرانی در داراب/ اعلام برنامه های هفته دولت به صورت مجازی