مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 09:262021-08-25اقتصادي

1400 بستری در کرمانشاه رکورد نگران کننده ای است/ به شرایط حاد می رسیم


استاندار کرمانشاه از افزایش بستری های کرونا در استان به 1400 نفر به عنوان یک رکورد نگران کننده یاد کرد و افزود: اگر مردم همکاری نکنند، استان خسارت سنگینی متحمل خواهد شد.

- 1400 بستری در کرمانشاه رکورد نگران کننده ای است/ به شرایط "حاد" می رسیم ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه از افزایش بستری های کرونا در استان به 1400 نفر به عنوان یک رکورد نگران کننده یاد کرد و افزود: اگر مردم همکاری نکنند، استان خسارت سنگینی متحمل خواهد شد.

هوشنگ بازوند در آیین تجلیل از پزشکان نمونه استان که امروز (سوم شهریور) در محل استانداری کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به وخامت اوضاع کرونا در استان گفت: امروز تعداد بستری های استان به 1400 نفر رسیده که یک رکورد نگران کننده در طول 19 ماه شیوع کرونا محسوب می شود.

وی افزود: امروز شرایط واقعا سختی داریم و مردم باید این شرایط را درک کرده و بیش از پیش رعایت پروتکل های بهداشتی را داشته باشند.

بازوند گفت: واقعیت این است که داریم به شرایط حاد می رسیم، اما هنوز برخی متوجه این خطر نشده و رعایت پروتکل ها را جدی نمی گیرند.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: تنها روز گذشته 709 نفر در کشور بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند و باید بدانیم اینها اتها یک عدد نیستند، اینها سرمایه های یک کشور و عزیزان ما هستند که قربانی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1400 بستری در کرمانشاه رکورد نگران کننده ای است/ به شرایط حاد می رسیم

1400 بستری در کرمانشاه رکورد نگران کننده ای است/ به شرایط حاد می رسیم