مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 09:352021-08-25سياسي

جلسه هم ‎اندیشی خارج از شورا بر سر انتخاب شهردار را تایید می کنم


رییس شورای اسلامی شهر شیراز، خبر منتشر شده در خصوص هم اندیشی 10 عضو خارج از محل شورای شهر را تایید و تاکید کرد که آن جلسه یک هم اندیشی برای انتخاب شهردار بود نه قائم مقام شهرداری شیراز.

- ایسنا/فارس رییس شورای اسلامی شهر شیراز، خبر منتشر شده در خصوص هم اندیشی 10 عضو خارج از محل شورای شهر را تایید و تاکید کرد که آن جلسه یک هم اندیشی برای انتخاب شهردار بود نه قائم مقام شهرداری شیراز.

مهدی طاهری بعد ازظهر چهارشنبه سوم شهریور در جمع خبرنگاران و در واکنش به انتشار خبری مبنی بر برگزاری جلسه ای با حضور 10 عضو شورای شهر شیراز برای انتخاب گزینه اصلی شهرداری این کلانشهر، گفت: راجع به بحث انتخاب شهردار، هم اندیشی انجام شد و صحت دارد، اما بحثی در خصوص انتخاب قائم مقام شهردار مطرح نشد.

طاهری افزود: مولفه های مورد نظر برای انتخاب شهردار این کلانشهر از جمله توانایی مدیریتی، انطباق برنامه با رسیدن شیراز به جایگاه سومین حرم اهل بیت(ع)، موازنه عدالت در حوزه خدمات شهری، نگاه انقلابی به برنامه ها و .

در این جلسه مطرح شد.

او خاطرنشان کرد: با توجه به انصراف یکی از کاندیداهایی که قرار بود امروز با حضور در صحن علنی شورای شهر شیراز به ارائه دیدگاههای مدیریتی خود بپردازد و همچنین وجود تنها یک کاندیدای دیگر برای ارائه برنامه و پرسش و پاسخ به شوراییا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه هم ‎اندیشی خارج از شورا بر سر انتخاب شهردار را تایید می کنم

جلسه هم ‎اندیشی خارج از شورا بر سر انتخاب شهردار را تایید می کنم