مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 09:352021-08-25سياسي

احمدی: کارنامه اجرایی و مدیریتی وزیر پیشنهادی نیرو درخشان است


نائب رییس کمیسیون انرژی مجلس ضمن موافقت با وزیر پیشنهادی نیرو تاکید کرد: وزیر پیشنهادی دارای کارنامه اجرایی و مدیریتی درخشانی است.

- نائب رییس کمیسیون انرژی مجلس ضمن موافقت با وزیر پیشنهادی نیرو تاکید کرد: وزیر پیشنهادی دارای کارنامه اجرایی و مدیریتی درخشانی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، موسی احمدی نماینده مردم دیر، کنگان وجم و عسلویه در مجلس در جلسه علنی نوبت عصرامروز (چهارشنبه) مجلس به عنوان موافق وزیر پیشنهادی نیرو گفت: در این چند روزی که گذشت مطالبی مطرح شد، موافقین، مخالفین و وزرا مطالب خود را مطرح کردند، اما بدانیم این مباحث را هم مردم شنیدند و مشاهده کردند و هم خداوند آن ها را ثبت و ضبط کرد، تقارن انتخاب وزرای پیشنهادی را با هفته دولت به فال نیک می گیرم و این ایام را تبریک می گویم.

وی افزود: وزیر پیشنهادی دارای کارنامه اجرایی و مدیریتی درخشانی دارد، محرابیان شخصیتی است که در دو مرحله از مجلس را اعتماد گرفته است و امروز برای سوم برای برای وزارت انتخاب خواهد شد، ایشان وزیر صنایع و معادن و دستیار ویژه رییس مجمهور و مجری طرح مهر ماندگار است، آن هایی که در بحث سابقه مدیریتی این شخصیت سخن می گویند توجه کنند وی 900 طرح و پروژه اثرگذار را به اتمام رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمدی: کارنامه اجرایی و مدیریتی وزیر پیشنهادی نیرو درخشان است

احمدی: کارنامه اجرایی و مدیریتی وزیر پیشنهادی نیرو درخشان است