مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 09:452021-08-25بين الملل

کشف دو میلیون لیتر بنزین احتکارشده از حزب متحد عربستان در لبنان


در سایه بحران شدید سوخت در لبنان، نیروهای امنیتی این کشور از کشف نزدیک به دو میلیون لیتر بنزین احتکار شده نزد یکی از وابستگان به حزب القوات اللبنانیه خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نیروهای امنیت داخلی لبنان، اطلاعاتی در خصوص توقیف نزدیک دو میلیون لیتر بنزین در 38 مخزن پُر که گنجایش هر یک، حدود 50 هزار لیتر است در شهر زحله خبر دادند که متعلق به یک فرد صاحب پمپ بنزین است.

تحقیقات بعدی نشان داد که عامل این احتکار مارون الصقر برادر ابراهیم الصقر از رهبران حزب القوات اللبنانیه از احزاب متحد در امور شهرداری ها در امور جمعیت ها و احزاب، در همه اینها سفارت آمریکا دارد دخالت و مدیریت می کند .

احتکار در لبنان در حد یک بِزِه است! روزنامه الاخبار با انتشار گزارشی در خصوص پدیده احتکار در شرایط بحرانی کنونی نوشت: احتکار در زمان گرسنگی در قانون لبنان یک بِزِه محسوب می شود! احتکاری که موجب افزایش قیمت می شود، زندگی مردم را تهدید می کند و موجب تحقیر آن ها می شود.

مجازات این امر در صورتی که قاضی بخواهد سخت گیری کند، از چند ماه حبس تجاوز نمی کند.

با این وجود پارلمان هیچ حرکتی برای اصلاح و تعدیل قوانینی که حامی  و به نفع کسانی است که امنیت اجتماعی را به بازی می گیرند، نمی کند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف دو میلیون لیتر بنزین احتکارشده از حزب متحد عربستان در لبنان

کشف دو میلیون لیتر بنزین احتکارشده از حزب متحد عربستان در لبنان