مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 09:552021-08-25سياسي

سفر بدون تشریفات وزیر به نجف آباد/ تا صبح از بوی رنگ خانه رییس جمهور خوابمان نبرد


دبیر جمعیت پیشگامان انقلاب اصفهان با بیان خاطرات و ویژگی های شهید رجایی، ساده زیستی را یکی از مهم ترین ویژگی های دولمتردان دانست و رییس جمهور دولت سیزدهم را فردی ساده زیست و مخلص توصیف کرد.

- مرتضی آرسته امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به آغاز هفته دولت و گرامی داشت یاد شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: پس از آن فسادی که بنی صدر در ایران به پا کرد و بعد هم با هماهنگی با منافقین از ایران خارج شد، مردم دیگر به دنبال رییس جمهور لیبرال و غرب زده نبودند بلکه به یک رییس جمهور مکتبی همچون شهید رجایی رأی دادند.

دولت شهید رجایی کوتاه بود اما نامش برای همیشه ماندگار شد دبیر جمعیت پیشگامان انقلاب اصفهان گفت: شهید رجایی یک فرد ساده زیست و آموزش و پرورشی بود که دیگر مانند او تکرار نشد و تمام وزاری کابینه اش هم افرادی ساده زیست با حقوقی ناچیز بودند؛ مدت دولت او بسیار کوتاه بود اما هرگز از یاد ها نمی رود.

  وی افزود: امام خمینی(ره) در مورد شهید رجایی می فرماید که عقلش بیش از علمش بود و حقیقتا شهید رجایی یک اسوه بود به گونه ای که آقای پرورش، وزیر آموزش و پروش دولت رجایی، اظهار می دارد که شبی در منزل ساده شهید رجایی بودیم و تا صبح از بوی رنگی که تازه خانه اش را با آن رنگ زده بود، خوابمان نبرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر بدون تشریفات وزیر به نجف آباد/ تا صبح از بوی رنگ خانه رییس جمهور خوابمان نبرد

سفر بدون تشریفات وزیر به نجف آباد/ تا صبح از بوی رنگ خانه رییس جمهور خوابمان نبرد