مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 10:002021-08-25سياسي

تِم هفته گردشگری مذهبی شد


معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: همزمانی هفته گردشگری با مناسبت های مذهبی و معنوی ماه صفر فرصتی ویژه برای معرفی ظرفیت های گردشگری مذهبی و معنوی استان ها فراهم آورده است.

- معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: همزمانی هفته گردشگری با مناسبت های مذهبی و معنوی ماه صفر فرصتی ویژه برای معرفی ظرفیت های گردشگری مذهبی و معنوی استان ها فراهم آورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت گردشگری، ولی تیموری در نشست مجازی با مدیران کل و معاونان گردشگری استان ها که با هدف برنامه ریزی نهایی به منظور برگزاری مراسم گرامی داشت روز جهانی گردشگری 1400 در محل این معاونت برگزار شد، گفت: با توجه به همزمانی هفته گردشگری با ایام اربعین حسینی از این تقارن به عنوان فرصتی ویژه برای معرفی بیشتر ظرفیت های گردشگری و معنوی کشور استفاده شود و تمام برنامه های مرتبط با مراسم بزرگداشت با در نظر گرفتن محتوای مرتبط با آن روزها و ملاحظات ویژه آن، برنامه ریزی و اجرا شود.

او با تاکید بر این که مراسم و برنامه ها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی ترجیحاً در فضای روباز و با حضور افراد محدود برگزار شود، افزود: با توجه به این که یکی از اصلی ترین اهداف انتخاب استان های میزبان تلاش برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تِم هفته گردشگری مذهبی شد

تِم هفته گردشگری مذهبی شد