مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 10:152021-08-25سياسي

کنگره ملی شهدای استان ایلام آبان ماه برگزار می شود


فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: همه تمهیدات لازم برای برگزاری کنگره ملی شهدای استان ایلام در آبان ماه اندیشیده شده است.

- ، سردار جمال شاکرمی عصر چهارشنبه در جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور مسئولان بنیاد شهید، بنیادحفظ آثار و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی و اعضای ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هفته دفاع مقدس دروازه ورود به کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام است و نماد برنامه های کلان این هفته باید در شهر به شهر و روستا به روستا برافراشته شود.

وی تصریح کرد: در هفته دفاع مقدس، برنامه هایی همچون اجرای طرح شهید سلیمانی برای مقابله با کرونا ، کمک های مؤمنانه، اعزام تیم های تخصصی پزشکی به مناطق محروم، افتتاح طرح های مسکن محرومین و آبرسانی به روستاها، دیدار و تجلیل از خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران به صورت ویژه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

محمد حسین فولادی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ایلام نیز در این جلسه گفت: ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سطح ادارات و در سطح نیروهای نظامی و انتظامی استان تشکیل شده است و همه دستگاه ها ملزم به تدوین و اجرای برنامه های این هفته در فضای مجازی و حقیقی با رعایت پروتکل های بهداشتی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره ملی شهدای استان ایلام آبان ماه برگزار می شود

کنگره ملی شهدای استان ایلام آبان ماه برگزار می شود