مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 10:202021-08-25اقتصادي

تامین و توزیع 69 میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی کردستان


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان گفت: 69 میلیون و 200 هزار لیتر نفتگاز مورد نیاز بخش کشاورزی استان در 5 ماهه نخست سال جاری در استان تامین و توزیع شده است.

- عبدالله گیتی منش در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: 69 میلیون و 200 هزار لیتر نفتگاز مورد نیاز بخش کشاورزی استان در پنج ماهه سال جاری تامین و توزیع شده است.

وی تصریح کرد: اختصاص سهمیه به کشاورزان استان بر اساس زمین زیرکشت و ادوات کشاورزی موجود انجام می شود که خوشبختانه با توجه به شرایط بخش کشاورزی و باغی استان و کسب رتبه های کشوری در زمینه تولید گندم و سایر محصولات، با تلاش و همکاری صورت گرفته با جهاد کشاورزی استان سوخت موردنیاز کشاورزان استان بر اساس سهمیه تخصیص یافته و به صورت الکترونیکی تامین و توزیع شده است.

وی فعالیت بیش از 29 هزار دستگاه ادوات کشاورزی در استان، توزیع الکترونیکی سوخت بخش کشاورزی با استفاده از سامانه اینترنتی صدف (https://newtejaratasan.

niopdc.

ir) و پلاک گذاری ادوات کشاورزی را از برنامه و رسالت های اصلی این شرکت برای تحقق دولت الکترونیک و تکریم ارباب رجوع عنوان کرد.

وی افزود: براساس آمار جهاد کشاورزی استان پروسه پلاک گذاری ادوات کشاورزی استان با پیشرفتی 90 درصدی همراه است که این امر نقش بسزایی در جلوگیری از عرضه خارج از شبکه فرآورده های نف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین و توزیع 69 میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی کردستان

تامین و توزیع 69 میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی کردستان