مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 10:352021-08-25سياسي

اهمیت مدیریت اقتضایی در مراکز واکسیناسیون استان


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم تصریح کرد: مدیریت اقتضایی در مراکز واکسیناسیون استان باید در دستور کار قرار داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بیژن سلیمان پور که امروز و در نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا در سالن کرامت استانداری سخن می گفت با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر بیان داشت: هفته دولت فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به اهمیت واکسیناسیون در روند مبارزه با کرونا یادآور شد: تمرکز بر این موضوع بر اساس گسترش مراکز واکسیناسیون و همچنین پیگیری حداکثری سهمیه واکسن استان در دستور کار قرار دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم همچنین به وقوع برخی مشکلات در برخی از مراکز واکسیناسیون توجه داد و گفت: به نظر می رسد مدیریت اقتضایی در این مراکز باید مورد توجه باشد، ضمن آن که مدیریت کنترلی در ارائه انتقادها جهت عدم بازتاب منفی رسانه ای آن نیز باید در دستور کار قرار داشته باشد.

وی در عین حال از شهرداری خواست تا اقدامات بیشتری برای فضاسازی و اطلاع رسانی شهری در موضوع مبارزه با کرونا و گسترش واکسیناسیون انجام دهد.

سلیمان پور در ادامه اظهار کرد: واکسیناسیون دانشجویان بر اساس روند پیش بینی شده و ارائه کارت دانشجویی در دستور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت مدیریت اقتضایی در مراکز واکسیناسیون استان

اهمیت مدیریت اقتضایی در مراکز واکسیناسیون استان