مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 11:102021-08-25اقتصادي

تجهیز بیمارستان سجادیه تربت جام به دومین دستگاه اکسیژن ساز


مدیر پشتیبانی و دفتر فنی دانشکده علوم پزشکی تربت جام از تجهیز بیمارستان سجادیه این شهرستان به دومین دستگاه اکسیژن ساز خبرداد.

- محمد حسن خاکی در گفت وگو با، اظهار کرد: با رایزنی و پیگیری های مسئولان دانشکده علوم پزشکی تربت جام، بیمارستان سجادیه این شهرستان به دومین دستگاه اکسیژن ساز تجهیز و به زودی راه اندازی می شود.

وی با اشاره به این که دومین دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان سجادیه با هدف رفع نیاز بیماران، به زودی نصب و راه اندازی می شود گفت: این دستگاه اکسیژن ساز با ظرفیت تولید 600 لیتر اکسیژن در دقیقه و با خلوص 93 درصد از طریق تولیدکننده دستگاه های اکسیژن ساز و وزارت متبوع به دانشکده اختصاص یافت.

مدیر پشتیبانی و دفتر فنی دانشکده علوم پزشکی تربت جام اضافه کرد: با آماده سازی محل نصب از جمله کف سازی، کابل کشی و لوله گذاری، ظرفیت تولید اکسیژن این بیمارستان افزایش خواهد یافت.

وی افزود: در حال حاضر یک دستگاه اکسیژن ساز با همین ظرفیت و یک مخزن اکسیژن مایع با ظرفیت 10 هزار لیتر در بیمارستان فعال است که با اضافه شدن دستگاه جدید، تا حد زیادی مشکل تأمین اکسیژن مرتفع خواهد شد.

خاکی بیان کرد: این دانشکده در تلاش است تا با تهیه یک مخزن ذخیره اکسیژن مایع به ظرفیت 20 هزار لیتر و نصب و بهره برداری از آن، مشکل کمبود اکسیژن بیمارستان را به طور ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز بیمارستان سجادیه تربت جام به دومین دستگاه اکسیژن ساز

تجهیز بیمارستان سجادیه تربت جام به دومین دستگاه اکسیژن ساز