مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 11:452021-08-25اقتصادي

اجرای532 طرح به مناسبت هفته دولت/ بانکهای اطلاعاتی مهمی برای توسعه استان تهیه کردیم


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با بیان این که توزیع عادلانه خدمات رویکرد جدی توسعه استان است، گفت: : امسال به مناسبت هفته دولت 532 طرح با اعتباری بالغ بر 3314 میلیارد تومان در سطح استان یزد افتتاح و آغاز بکار می کند.

- به گزار خبرگزاری فارس در یزد، محسن صادقیان ظهر امروز در نشست خبری که به منظور اعلام برنامه های هفته دولت امسال در این استان برگزار شد، با اشاره به نقش اصحاب رسانه در هدایت افکار عمومی، اظهار کرد: زمانی طرح های عمرانی و غیره در مدیریت استان و کشور موفق خواهد بود که دارای پیوست رسانه ای باشد.

وی افزود: امسال به مناسبت هفته دولت 532 طرح با اعتباری بالغ بر 3314 میلیارد تومان در سطح استان یزد افتتاح و آغاز بکار می کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: از کل تعداد طرح های در دستور کار 513 طرح با اعتبار 2500 میلیارد تومان افتتاح و در این راستا 1932 فرصت شغلی پایدار نیز ایجاد می شود.

صادقیان در ادامه با بیان این که بیشترین طرح های در دستور کار در شهر میراث جهانی یزد اجرایی می شود، تصریح کرد: 19طرح از برنامه های هفته دولت امسال با اعتباری بالغ بر 790 میلیارد تومان آغاز بکار می کند.

وی خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده قرار بود که 400 کیلومتر بزرگراه در سطح استان یزد ساخته شود که تاکنون 100 کیلومتر ایجاد و 300 کیلو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای532 طرح به مناسبت هفته دولت/ بانکهای اطلاعاتی مهمی برای توسعه استان تهیه کردیم

اجرای532 طرح به مناسبت هفته دولت/ بانکهای اطلاعاتی مهمی برای توسعه استان تهیه کردیم