مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 12:402021-08-25سياسي

لزوم تحلیل علل افزایش مرگ و میر کرونایی


معاون دادستان قم با تقدیر از گزارش های تحلیلی اخیر دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت استان در موضوع کرونا، خواستار آسیب شناسی در علل افزایش مرگ و میر کرونایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، روح الله مسلم خانی در نشست امروز ستاد استانی مبارزه با کرونا با بیان این که یکی از دغدغه های این روزهای مردم، افزایش جانباختگان کرونایی است اذعان کرد: خوشبختانه دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت استان در روزهای اخیر اقدام به انتشار گزارش های تحلیلی از وضعیت کرونایی استان کرده اند که امیدواریم این گزارش ها مورد دقت نظر و آسیب شناسی بیشتر قرار گیرد.

وی ادامه داد: قطعا اینگونه گزارش ها، کمک فراوانی در مدیریت مبارزه با کرونا خواهد کرد.

معاون دادستان قم افزود: یکی از آمارهای مهم اخیر در موضوع کرونا آن است که حدود 56 درصد فوتی های اخیر کرونایی، در پنج روز اول مراجعه به مراکز درمانی از دنیا می روند که این امر نیاز به بررسی، تحلیل بیشتر و حتی آسیب شناسی دارد.

همچنین در این باره، رییس دانشگاه علوم پزشکی قم در سخنانی تصریح کرد: مردم عزیز ما باید توجه داشته باشند که شدت انتقال و قدرت سرایت ویروس دلتا 300 برابر ویروس ووهان است، ضمن آن که مبتلایان نباید هفته اول بیماری خود را به عنوان زمان طلایی از دست دهند، چراکه آغاز درمان در هفته اول، کمک شای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تحلیل علل افزایش مرگ و میر کرونایی

لزوم تحلیل علل افزایش مرگ و میر کرونایی