مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 12:552021-08-25اقتصادي

رونمایی از پرداخت مبتنی بر استاندارد EMV بااستفاده از قابلیت NFC


رونمایی از عملیات پرداخت غیرتماسی مبتنی بر استاندارد EMV با استفاده از قابلیت NFC در محل برج غدیر بانک صادرات و با حضور نمایندگان بانک، هلدینگ صاد، - رونمایی از عملیات پرداخت غیرتماسی مبتنی بر استاندارد EMV با استفاده از قابلیت NFC در محل برج غدیر بانک صادرات و با حضور نمایندگان بانک، هلدینگ صاد، شرکت کارت اعتباری ایران کیش و بانک مرکزی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام ایران کیش ، دراین مراسم سید جعفر صدری مدیر امور فناوری اطلاعات بانک صادرات با اشاره اینکه در شبکه بانکی 270 میلیون کارت بانکی مغناطیسی وجود دارد و این سرانه بالایی است گفت: تعدد کارت ها می تواند مشکلاتی را برای شبکه بانکی از جمله کلاهبرداری ها و.

ایجاد کند.

آنچه که امروز اجرایی شد راه حلی امن و مطمئن در زمینه رفع این مشکل است.

وی افزود: در این پروژه، ما، شرکت کارت اعتباری ایران کیش، همکاران بانک مرکزی، شرکت خدمات انفورماتیک، پروژه کهربای بانک مرکزی را عملیاتی کرده ایم تا اساسا ابزار کارت در داخل موبایل تعریف و بر اساس استاندارد EMV پرداخت های مبتنی بر تکنولوژی NFC انجام شود.

هرچند پرداخت های NFC در کشورهای اروپایی مدت هاست که صورت می گیرد، اما ما این تکنولوژی را با توجه به استانداردهای تعریف شده بانک مرکزی و برخی مسائلی که در کشور وجود دارد بومی سازی کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از پرداخت مبتنی بر استاندارد EMV بااستفاده از قابلیت NFC

رونمایی از پرداخت مبتنی بر استاندارد EMV بااستفاده از قابلیت NFC