مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 13:052021-08-25اقتصادي

کشف کارگاه استخراج رمزارز در پوشش تولید اکسیژن


در برخی منازل مسکونی نیز گاه بین 1 تا 3 مورد دستگاه استخراج رمز ارز کشف می شود.

- رییس اداره برق شهرستان ری تهران از کشف و شناسایی کارگاه غیرمجاز تولید رمز ارز با 81 ماینر که در قالب تولید اکسیژن بیماران کرونایی فعالیت داشت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، داوود رحیمی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نارضایتی مردم از خاموشی ها اظهار داشت: تابستان بسیار سختی را گذراندیم و خاموشی های زیادی داشتیم که در این میان برخی از مردم تصور می کردند شرکت های توزیع برق مقصر قطع برق و خاموشی های طولانی است که موجب بار مضاعفی بر کار شرکت های توزیع می شد.

وی با بیان اینکه مشکل اصلی کمبود برق مربوط به حوزه تولید بود افزود: به علت عدم سرمایه گذاری استاندارد و ایجاد زیرساخت های لازم در احداث نیروگاه ها تولید پاسخگوی مصرف نبود لذا برای از دست نرفتن شبکه سراسری، متناسب با کمبودهای برق در کشور خاموشی هم صورت گرفت.

رییس اداره برق شهرستان ری در ادامه با اشاره به کشف تعداد قابل توجهی ماینر در ری گفت: در سال گذشته 1840 ماینر تولید رمز ارز غیرمجاز در شهرستان ری کشف شد که پس از طی مراحل قانونی به پلیس امنیت اقتصادی تحویل شده است.

رحیمی تصریح کرد: مأموران و کارشناسان اداره برق در شهرک صنعتی شمس آباد صبح امروز موفق شدند 81 دستگاه ماینر را در کارگاهی شناسایی کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف کارگاه استخراج رمزارز در پوشش تولید اکسیژن

کشف کارگاه استخراج رمزارز در پوشش تولید اکسیژن