مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 13:152021-08-25اقتصادي

صرف 1000 میلیارد ریال برای توسعه شبکه آب خام فضای سبز


مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: طی سال های اخیر حدود 100 میلیارد تومان در زمینه تامین تجهیزات، اجرای پروژه های کلان و توسعه شبکه آب خام و همچنین بهینه سازی مصرف آب فضای سبز در شهر قم هزینه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، پیام جوادیان در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اقدامات گسترده ای که طی سال های اخیر در راستای کاهش استفاده از آب شرب برای آبیاری فضای سبز شهر صورت گرفته است اظهار کرد: طی 6 سال گذشته اقداماتی مهم در حوزه طرح جامع آب خام شهر قم برای فضای سبز انجام شده که از آن جمله اخذ توافق و مجوز استفاده از چاه ها، ایجاد مخازن متعدد برای مدیریت آب خام و یکپارچه سازی شبکه آب خام فضای سبز، استفاده از پساب و… بوده است.

وی با اذعان به نقش مهم و غیرقابل انکار توسعه فضای سبز در ایجاد شادابی و طراوت شهری تصریح کرد: این نکته که توسعه فضای سبز موجب تلطیف هوای شهر، شادابی و طراوت شهری و ایجاد آرامش و فضای تفریح برای شهروندان می شود غیرقابل انکار است و اگر این کار به درستی صورت گیرد با کاهش دمای ناشی از افزایش تراکم درختان در شهر، در بلندمدت شاهد کاهش استفاده از منابع آبی نیز خواهیم بود.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم خواستار همکاری و مشارکت تمام دستگاه های دخیل در امور شهری برای توسعه فضای س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صرف 1000 میلیارد ریال برای توسعه شبکه آب خام فضای سبز

صرف 1000 میلیارد ریال برای توسعه شبکه آب خام فضای سبز