مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 13:152021-08-25سياسي

مسئولان قرچک برای خدمتگزاری بهتر به مردم عزم و اراده خود را تقویت کنند


فرماندار قرچک از مسئولان شهرستان خواست با تقویت روحیه خدمتگزاری صادقانه با تأسی از منش خدمت بی ادعای شهدای دولت، عزم و اراده خود را برای خدمت رسانی بهتر به مردم شایسته این منطقه مضاعف کنند.

- ایسنا/تهران فرماندار قرچک از مسئولان شهرستان خواست با تقویت روحیه خدمتگزاری صادقانه با تأسی از منش خدمت بی ادعای شهدای دولت، عزم و اراده خود را برای خدمت رسانی بهتر به مردم شایسته این منطقه مضاعف کنند.

بهمن خطیبی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در خصوص هفته دولت بیان کرد: هفته اول شهریورماه، مصادف با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر است که بخشی از تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی را یادآوری می کند.

وی ادامه داد: هفته دولت فرصتی است تا مسئولان با روحیه بهتر به طور جدی پیگیر تحقق مطالبات مردم باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک خاطرنشان کرد: از تلاش تمام مدیرانی که صادقانه برای رفع مشکلات مردم در تلاش هستند، صمیمانه تقدیر می کنم و امیدواریم با عنایات خداوند متعال در دولت جدید با وحدت بین مردم و مسئولان، زمینه های رشد و پیشرفت روزافزون کشور در حیطه های مختلف فراهم شود.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در گفت و گو با خبرنگار ایسنا هم صداقت و مجاهدت در خدمت را ویژگی های اصلی شهیدان رجایی و باهنر عنوان کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان قرچک برای خدمتگزاری بهتر به مردم عزم و اراده خود را تقویت کنند

مسئولان قرچک برای خدمتگزاری بهتر به مردم عزم و اراده خود را تقویت کنند