مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 13:202021-08-25سياسي

خودکفایی در تولید کودهای فسفاته و پتاسه تا سال 1401


وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به دو برابر شدن ضریب خوداتکایی در تولید کودهای فسفاته و پتاسه، گفت: پیش بینی می شود تا سال 1401 در تولید کودهای فسفاته و پتاسه خودکفا شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، رییس جمهوری، مجلس شورای اسلامی، کشاورزان، بهره برداران و فعالان بخش کشاورزی قدردانی کرد و در تشریح وضعیت بخش گفت: خوشبختانه امروز فاز 3 کارآزمایی بالینی واکسن کوو پارس مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی آغاز شد.

وی با بیان اینکه در دوره 15 ماهه مسئولیت بنده در وزارت جهاد کشاورزی با احیای مرغ لاین ایرانی سهم مرغ لاین آرین در بخش اجداد به 100 درصد، در مادری 26 درصد و در جوجه یک روز به 5 درصد رسید، ادامه داد: در تولید بذر هیبرید سبزی و صیفی به 50 میلیون عدد واحد بذری رسیدیم همچنین در این مدت، سیستم یکپارچه سازی اطلاعات در وزارتخانه راه اندازی شد که یکی از رصدخانه های معتبر در سطح منطقه برای پایش اطلاعات کشاورزی است.

خاوازی با اشاره به دو برابر شدن ضریب خوداتکایی در تولید کودهای فسفاته و پتاسه، تاکید کرد: پیش بینی می شود تا سال 1401 در تولید کودهای فسفاته و پتاسه خودکفا شویم.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه در بخش دامپزشکی واکسن تب برفکی، بذر و آنتی ژن آنفولانزای فوق حاد پرندگان تولید و این بیماری ها در کشور مهار شد، گفت: با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودکفایی در تولید کودهای فسفاته و پتاسه تا سال 1401

خودکفایی در تولید کودهای فسفاته و پتاسه تا سال 1401