مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 13:402021-08-25اقتصادي

25 پروژ عمرانی در شهرستان ورامین افتتاح و کلنگ زنی می شود


فرماندار ورامین از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 25 پروژه عمرانی همزمان با هفته دولت در این شهرستان خبر داد و گفت: برای این پروژه ها 301 میلیارد و 703 میلیون تومان اعتبار صرف شده است.

- ، حسین کاغذلو عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص پروژه های مورد افتتاح و بهره برداری طی هفته دولت از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 25 پروژه عمرانی همزمان با هفته دولت در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: برای این پروژه ها 301 میلیارد و 703 میلیون تومان اعتبار صرف شده است.

کاغذلو با بیان اینکه با بهره برداری از این پروژه ها، برای 592 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می شود گفت: از جمله پروژه هایی که طی این ایام در شهرستان ورامین افتتاح می شود شامل مدرسه خیر سازی 6 کلاسه روستای احمدآباد وسط، مدرسه 6 کلاسه روستای محمدآباد عرب ها و مدرسه 3 کلاسه روستای علی آباد و خانه بوم گردی روستای خاوه است.

وی عنوان داشت: پروژه های در نظر گرفته شده در حوزه های جهاد کشاورزی، صنعت و معدن، شهرداری، راهداری، بنیاد مسکن، میراث فرهنگی و آموزش و پرورش است که در طول ایام هفته دولت افتتاح می شود.

فرماندار ورامین افزود: اجرای سیستم آبیاری تحت فشار تیپ و قطره ای، گلخانه کشت توت فرنگی و سبزی و صیفی، پرورش بوقلمون گوشتی، افتتاح کارخانه لی استر، رنگرزی پارچه، تولید سرب، تولید درب و پنجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 پروژ عمرانی در شهرستان ورامین افتتاح و کلنگ زنی می شود

25 پروژ عمرانی در شهرستان ورامین افتتاح و کلنگ زنی می شود