مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 14:202021-08-25ورزشي

همه چیز درباره حمید سجادی، چهارمین وزیر ورزش ایران


نمایندگان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به «سیدحمید سجادی هزاوه» رای اعتماد دادند تا وی به عنوان چهارمین وزیر ورزش و جوانان انتخاب شود.

- نمایندگان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به سیدحمید سجادی هزاوه رای اعتماد دادند تا وی به عنوان چهارمین وزیر ورزش و جوانان انتخاب شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بعد از پایان بررسی صلاحیت 19 وزیر پیشنهادی و استماع صحبت های سید ابراهیم رییسی، رییس جمهوری در دفاع از کابینه معرفی شده، نمایندگان مجلس شورای اسلامی نظر خود را در مورد هر یک از وزرای پیشنهادی را به صورت مخفی و با ورقه اعلام کردند که سیدحمید سجادی هزاوه با کسب 165 رای موافق، 108 رای مخالف و 13 رای ممتنع، به عنوان وزیر پیشنهادی وزیر ورزش و جوانان انتخاب شود.

با تقدیم لیست پیشنهادی کابینه دولت سیزدهم به مجلس شورای اسلامی حمید سجادی برای تصدی پست وزارت ورزش و جوانان معرفی شد و در نهایت بررسی صلاحیت وی در دستور کار جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی قرار گرفت و طبق ماده 202 آیین نامه داخلی مجلس، پیش از بیان نظرات نمایندگان مخالف و موافق درباره هر یک از وزرای پیشنهادی، گزارش کمیسیون های تخصصی مربوطه قرائت و رأی گیری برای کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم، دقایقی پیش در مجلس آغاز و برگه های اخذ رای بین نمایندگان توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه چیز درباره حمید سجادی، چهارمین وزیر ورزش ایران

همه چیز درباره حمید سجادی، چهارمین وزیر ورزش ایران