مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 14:302021-08-25سياسي

کمبود منابع مالی برای اجرای پروژه های عمرانی/رفع مشکل نسق سازها در رشت


شهردار رشت، کمبود منابع مالی و عدم مدیریت یکپارچه شهری را به عنوان بزرگترین مشکلات در روند اجرای پروژه های عمرانی در رشت اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سید محمد احمدی عصر امروز با حضور در جلسه امروز شورا در ساختمان جلسات شورای رشت با اشاره به اینکه اعضای شورا و مدیران و کارکنان شهرداری رشت از ابتدای شیوع ویروس منحوس در دست انجام است، تصریح کرد: یکی از پروژه هایی که در دست احداث است عملیات احداث دیواره حفاظتی حاشیه رودخانه گوهررود جنب عمارت کلاه فرهنگی است که از پیشرفت خوبی نیز برخوردار است.

  اجرای عملیات روشنایی در مسکن مهر رشت شهردار رشت به اجرای عملیات روشنایی در مسکن مهر رشت اشاره کرد و گفت: اعتبار این پروژه از منابع دولتی تامین شده است و همچنین بازگشایی خیابانی در مسکن مهر به سمت جماران نیز در دست اجرا است که کاهش حجم بار ترافیکی را به همراه دارد.

  دیوارگذاری پروژه موزه دفاع مقدس احمدی با اشاره به پروژه فنس کشی شیرآبه سراوان افزود: دیوارگذاری پروژه موزه دفاع مقدس، خرید تجهیزات و تکمیل رصد خانه رشت از محل اعتبارات دولتی، احداث پارک 450 هکتاری لاکان و غیره از دیگر این پروژه ها است.

  همفکری شورا و شهردار رشت پیرامون پروژه های قرار گاه خاتم  وی ساماندهی کیفی و کمی جداره و حریم رودخانه های رشت را از دیگر اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود منابع مالی برای اجرای پروژه های عمرانی/رفع مشکل نسق سازها در رشت

کمبود منابع مالی برای اجرای پروژه های عمرانی/رفع مشکل نسق سازها در رشت