مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 14:452021-08-25حوادث

کامیون حامل مرغ زنده قاچاق در بیرجند کشف شد


ماموارن انتظامی در بازرسی از یک کامیون باری یک هزار و 200 قطعه مرغ زنده قاچاق و فاقد مجوز بهداشتی را در این شهرستان کشف کردند.

- ایسنا/خراسان جنوبی فرمانده انتظامی بیرجند گفت: ماموارن انتظامی در بازرسی از یک کامیون باری یک هزار و 200 قطعه مرغ زنده قاچاق و فاقد مجوز بهداشتی را در این شهرستان کشف کردند.

سرهنگ علیرضا فولادی، امروز چهارشنبه 3 شهریور اظهار کرد: ماموران انتظامی پاسگاه مرک شهرستان بیرجند در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و طیور، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون باربری مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از کامیون هزار و 200 قطعه مرغ قاچاق و فاقد مجوز بهداشتی را کشف کردند که ارزش ریالی طیور قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر 400 میلیون ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند گفت: ماموران در این رابطه یک خودرو را توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

وی بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کامیون حامل مرغ زنده قاچاق در بیرجند کشف شد

کامیون حامل مرغ زنده قاچاق در بیرجند کشف شد