مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 15:202021-08-25اقتصادي

تمام روستاهای شرق استان تهران تا اوایل سال 1401 گازرسانی می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: تمام روستاهای شرق استان تهران تا اوایل سال 1401 گازرسانی می شود.

- ، عبدالرضا چراغعلی عصر چهارشنبه در حاشیه سفر یک روزه به فیروزکوه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در هفته دولت سال جاری بیش از 7 هزار میلیارد تومان پروژه به بهره برداری خواهد رسید اظهار داشت: عملیات بسیاری از این پروژه ها که تعداد آنها 421 پروژه می باشد آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه بخش عمده ای از این پروژه ها سهم بخش خصوصی است گفت: مشارکت مردم در ایجاد اشتغال و گردش اقتصادی قابل تقدیر است.

چراغعلی با بیان اینکه بیش از 300 میلیارد تومان از پروژه های امروز سهم فیروزکوه بود افزود: این پروژه ها با یک هزار و 500 اشتغال مستقیم و غیر مستقیم که فرصت خوبی را در اختیار جوانان این شهرستان می گذارد به بهره برداری رسید.

معاون استاندار تهران با اشاره به مناسب سازی و طرح هایی که بنیاد مسکن با همکاری فرمانداری و بخشداری شهرستان اجرا کرده اند عنوان داشت: یکی از این اقدامات که از طرح هادی می باشد در این روستای هدف گردشگری صورت گرفته و امروز شاهد آن هستیم.

وی عنوان داشت: خبر خوب برای روستاهای شرق استان تهران این است که چند روستا وجود دارد که هنوز به گاز دسترسی ندارند و انشاالله تا اوایل سال 1401 روستایی در این منطقه نخواهیم داشت که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام روستاهای شرق استان تهران تا اوایل سال 1401 گازرسانی می شود

تمام روستاهای شرق استان تهران تا اوایل سال 1401 گازرسانی می شود