مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 16:252021-08-25حوادث

حریق در سیکل ترکیبی نیشابور مهار شد/ قطع برق در 30 روستای نیشابور


مدیر سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی نیشابور از مهار آتش در یکی از پست های مبدل شبکه انتقال برق سیکل ترکیبی نیشابور خبر داد.

- مهدی حسینی در گفت وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: ساعت 18 و 30 دقیقه عصر امروز وقوع آتش در پست مبدل 420 کیلووات به 132 وات نیروگاه سیکل ترکیبی نیشابور به سازمان آتش نشانی اعلام شد.

مدیر سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی نیشابور با اشاره به اینکه بلافاصله پس از اعلام حریق گروه های آتش نشان به محل اعزام شدند، افزود: با توجه به اینکه هرکدام از ترانس ها حاوی 70 هزار لیتر روغن بود، حجم آتش بسیار گسترده بود.

وی یادآور شد: با تلاش 2 ساعته 40 آتش نشان که با 8 دستگاه خودرو آتش نشانی به محل عزیمت کرده بودند و نیز یک دستگاه خودروی آتش نشانی متعلق به نیروگاه و پشتیبانی 3 دستگاه تانکر آب از سازمان آنش نشانی و شهرداری نیشابور، حریق به طور کامل مهار شد.

حسینی  بابیان این که این حادثه در 10 کیلومتری نیشابور و در ضلع جنوبی نیروگاه سیکل ترکیبی رخ داده است، ابراز کرد: اگرچه آتش به طور کامل مهار و خاموش شده است ولی به دلیل آتش سوزی در این پست مبدل 420 کیلوواتی و خارج شدن تعدادی از فیدرها از مدار برق قسمتی از شهر نیشابور، شهرک صنعتی عطار و روستاهای اطراف هنوز هم قطع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریق در سیکل ترکیبی نیشابور مهار شد/ قطع برق در 30 روستای نیشابور

حریق در سیکل ترکیبی نیشابور مهار شد/ قطع برق در 30 روستای نیشابور