مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 16:352021-08-25سياسي

باید در راستای ایجاد زیرساخت های لازم برای ایجاد امنیت تلاش کنیم


باید در راستای توسعه، عمران، آبادی و برنامه ریزی مناسب ایجاد زیرساخت های لازم برای ایجاد امنیت و ثبات نسبی تلاش می کنیم.

- ، مهدی مهرور در حاشیه دیدار با رییس دادگستری و دادستان شهرستان ساوجبلاغ در فرمانداری ساوجبلاغ که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت برگزار شد، اظهار کرد: باید از همراهی و مساعدت اعضای شورای تأمین شهرستان ساوجبلاغ در راستای اجرای سیاست های دولت قدردانی کرد.

وی بیان کرد: اعضای شورای تأمین در تمامی مقاطع با همراهی های مؤثر خود با مجموعه شهرستان، موفقیت های خوبی را در بخش های مختلف رقم زده اند و توفیقات شهرستان حاصل وفاق، همدلی، همراهی و نگاه جمعی این عزیزان بوده است.

فرماندار ساوجبلاغ تصریح کرد: اولویت اصلی ما در شهرستان، خدمت به مردم است و در کنار آن در راستای توسعه، عمران، آبادی و برنامه ریزی مناسب برای انجام زیرساخت های لازم برای ایجاد امنیت و ثبات نسبی تلاش می کنیم.

نوروزی رییس دادگستری شهرستان ساوجبلاغ هم با تبریک فرارسیدن هفته دولت به فرماندار و مجموعه دولتمردان شهرستان گفت: اقدامات و بینش فرماندار شهرستان ساوجبلاغ به عنوان فرمانداری مردمی، انقلابی، ولایتمدار و جهادی، نمادی از بینش و تفکرات علمی و عملی را تداعی می کند و باعث دلگرمی و امید برای مردم شهرستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید در راستای ایجاد زیرساخت های لازم برای ایجاد امنیت تلاش کنیم

باید در راستای ایجاد زیرساخت های لازم برای ایجاد امنیت تلاش کنیم