مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 17:052021-08-25اقتصادي

کشف مزرعه استخراج بیت کوین در یک شهرک صنعتی تهران


صاحب این مزرعه استخراج بیت کوین با سواستفاده از تعرفه برق صنعتی اقدام به استخراج رمز ارز می کرد.

- معاون مدیرعامل شرکت توزیع برق جنوب تهران گفت: یک مزرعه غیرمجاز استخراج بیت کویت با 81 دستگاه ماینر در یک واحد تولیدی شهرک صنعتی شمس آباد کشف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ داود رحیمی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مزرعه در یکی از اتاق های یک کارخانه تولید اکسیژن قرار داشت که با گزارش های مردمی کشف و ماینرهای آن ضبط شد.

وی با بیان اینکه صاحب این مزرعه استخراج بیت کوین با سواستفاده از تعرفه برق صنعتی اقدام به استخراج رمز ارز می کرد، افزود: تمامی دستگاه های این مزرعه با حکم قضایی در اختیار پلیس اقتصادی قرار گرفت.

رحیمی اضافه کرد: صاحب این واحد غیرمجاز استخراج رمز ارز پس از طی مراحل قانونی باید قیمت برق مصرف کرده خود را براساس تعرفه استخراج بین کوین بپردازد.

وی با اشاره به اینکه بازرسان اداره برق بر اساس میزان مصرف، بازرسی محیطی و گزارش های مردمی اقدام به کشف مزارع غیرمجاز بیت کوین می کنند، ابراز کرد: سال گذشته یکهزار و 840 دستگاه ماینر از مزارع استخراج غیرمجاز رمز ارز در شهرستان ری کشف و ضبط گردید.

این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه شهرستان ری دارای چهار اداره برق شهرری، کهریزک، حسن آباد فشافویه و خاوران است، ابراز کرد: به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف مزرعه استخراج بیت کوین در یک شهرک صنعتی تهران

کشف مزرعه استخراج بیت کوین در یک شهرک صنعتی تهران