مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 17:102021-08-25حوادث

شلیک به زن صیغه ای!


با کشف جسد دفن شده در یک باغ ویلای شخصی، راز شلیک به زن صیغه ای در مشهد فاش شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، چند روز قبل مرد جوانی با مراجعه به پلیس آگاهی خراسان رضوی، ادعا کرد همسر صیغه ای اش از روز سه شنبه هفته قبل از منزل خارج شده و دیگر بازنگشته است.

او با گزارش گم شدن همسر 30 ساله اش، از پلیس برای یافتن وی درخواست کمک کرد اما در همان بررسی های اولیه فنی کارآگاهان، ماجرا مشکوک شد چرا که همه تحقیقات غیرمحسوس و ردزنی های اطلاعاتی برای زنده بودن این زن 30 ساله به بن بست می رسید بنابراین پرونده مذکور آرام آرام رنگ جنایت به خود گرفت و به شعبه قضایی ویژه جنایی ارسال شد.

صبح روز گذشته قاضی محمود عارفی راد در حالی چشم به سطور اوراق این پرونده دوخت که حرکات و گفتار همراه با استرس مرد جوان (شوهر زن گم شده) را نیز زیر نظر گرفته بود.

این موضوع مقام قضایی را بر آن داشت تا دستورات محرمانه ای را برای بازجویی های تخصصی و نامحسوس صادر کند چرا که همه استنادات و مدارک موجود از یک راز پنهان خبر می داد.

ساعتی بعد محمدرضا مقابل کارآگاهان ورزیده اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی نشست و در پاسخ به سوالات کارآگاهان باز هم ادعاهای گذشته خود را تکرار کرد و گفت: من متاهل هستم اما از مدتی قبل الهام را به عقد موقت خودم درآوردم و هفته ای دو روز نزد او می رفتم اما او سه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شلیک به زن صیغه ای!

شلیک به زن صیغه ای!