مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 17:552021-08-25ورزشي

صادق آرامش اصل سرمربی تیم شمشیربازی جوانان شد


صادق آرامش اصل مربی شمشیربازی از استان اردبیل به عنوان سرمربی جدید شمشیربازی امید و جوانان کشور انتخاب شد.

- ایسنا/اردبیل صادق آرامش اصل مربی شمشیربازی از استان اردبیل به عنوان سرمربی جدید شمشیربازی امید و جوانان کشور انتخاب شد.

رییس هیئت شمشیربازی استان اردبیل سوم شهریور ماه در جریان بازدید از زیرساخت های ورزشی شمشیربازی در اردبیل اظهار کرد: صادق آرامش اصل که از مربیان توانمند شمشیربازی استان اردبیل بود، با کسب آرای مربیان کشوری به عنوان سرمربی تیم امید و جوانان رشته اپه انتخاب شد.

هادی صباغی تصریح کرد: امیدواریم حضور این مربی توانمند اردبیلی در رأس تیم امید و جوانان زمینه مناسبی را برای توسعه شمشیربازی استان اردبیل و حمایت از جوانان و نوجوانان در رشته های مختلف شمشیربازی فراهم کند.

وی گفت: با رایزنی های انجام شده با فدراسیون شمشیربازی کشور قرار شد اردوی تیم ملی در نیمه دوم شهریورماه به میزبانی اردبیل برگزار شود.

رییس هیئت شمشیربازی استان اردبیل افزود: ما تلاش خواهیم کرد تا بهترین امکانات را برای اردوی تیم ملی شمشیربازی مهیا کنیم تا آنها با آمادگی بیشتر در مسابقات برون مرزی شرکت کنند.

صباغی خاطر نشان کرد: هیئت شمشیربازی استان اردبیل از ظرفیت خوب اعم از مربیان، داوران و همچنین ورزشکاران مستعد برخوردار است که حض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادق آرامش اصل سرمربی تیم شمشیربازی جوانان شد

صادق آرامش اصل سرمربی تیم شمشیربازی جوانان شد