مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 18:152021-08-25اقتصادي

کهگیلویه بر مدار توسعه/طرح بزرگ پتروشیمی کلنگ زنی می شود


فرماندار کهگیلویه از کلنگ زنی مجتمع پتروشمیی در دشت مازه از توابع شهرستان خبر داد و گفت: راه اندازی این طرح به توسعه کهگیلویه کمک می کند.

- دارا کریمی نژاد در گفت وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه از کلنگ زنی یک طرح عظیم به مناسبت هفته دولت در شهرستان خبر داد.

فرماندار کهگیلویه گفت: با تلاش و رایزنی های گسترده استاندار، نماینده مردم در مجلس ، معاونت اقتصادی استانداری و مسؤولان شهرستان یک مجتمع بزرگ پتروشیمی در دشت مازه کلنگ زنی خواهد شد.

کرییم نژاد افزود: این طرح با سرمایه گذاری افزون بر 12 هــزار میلیارد تومان  با جذب سرمایه گذار بخش خصوصی و وزارت نفت و صنعت ومعدن و تجارت فراهم آمده است.

فرماندار کهگیلویه آغاز علمیات این طرح را نوید بخش توسعه شهرستان خواند و گفت: اجرای این مجتمع می تواند هاب و موتور توسعه و تحول و اشتغال منطقه باشد و برای کشور به تولید محصولاتی ارزشمند و حیاتی  بپردازد.

کریمی نژاد گفت: عملیات احداث طرح میلیاردی پتروشیمی تا هشتم شهریور ماه با حضور مسؤولان کشوری، استانی و شهرستان آغاز خواهد شد.

وی در خصوص اهمیت این فرصت سرمایه گذاری اقتصادی در شهرستان تصریح کرد: محروم بودن منطقه و ضرورت توسعه متوازن و نیز وجود جاده اصفهان -دهدشت  و نزدیکی به بنادر جنوبی برای صادرات راه اندازی چنین طرحی را ایجاب می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کهگیلویه بر مدار توسعه/طرح بزرگ پتروشیمی کلنگ زنی می شود

کهگیلویه بر مدار توسعه/طرح بزرگ پتروشیمی کلنگ زنی می شود