مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 18:352021-08-25ورزشي

صفر تا صد انتخاب «سجادی» به عنوان وزیر ورزش در مجلس یازدهم


تکلیف وزیر ورزش و جوانان در کابینه دولت یازدهم مشخص شد و نمایندگان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، حمید سجادی را به عنوان سکاندار هدایت این وزارتخانه انتخاب کردند.

- صفر تا صد انتخاب سجادی به عنوان وزیر ورزش در مجلس یازدهم تکلیف وزیر ورزش و جوانان در کابینه دولت یازدهم مشخص شد و نمایندگان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، حمید سجادی را به عنوان سکاندار هدایت این وزارتخانه انتخاب کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با معرفی وزاری پیشنهادی کابینه دولت سیزدهم، سید حمید سجادی هزاوه به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان معرفی شد تا در صورت اخذ رای اعتماد به عنوان چهارمین وزیر ورزش و جوانان راهی ساختمان سئول شود.

مجلس که بررسی صلاحیت وزیر ورزش و جوانان را به عنوان آخرین وزارتخانه در دستورکار خود قرار داده بود با اعلام نظر کمیسیون فرهنگی مجلس در مورد سجادی، بیان نظرات چهار نماینده مخالف و چهار نماینده موافق کار خود را دنبال کرد و در نهایت با کسب 165 رای موافق، 108 رای مخالف و 13 رای ممتنع به سجادی اعتماد کرد تا به عنوان نفر اول ورزش کشور پس از محمد عباسی (دولت دهم)، رضا صالحی امیری (سرپرست در دولت یازدهم)، محمد شریعتمداری (سرپرست در دولت یازدهم)، محمود گودرزی (دولت یازدهم)، نصرالله سجادی (سرپرست در دولت یازدهم) و مسعود سلطانی فر (دولت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صفر تا صد انتخاب «سجادی» به عنوان وزیر ورزش در مجلس یازدهم

صفر تا صد انتخاب «سجادی» به عنوان وزیر ورزش در مجلس یازدهم