مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 19:352021-08-25ورزشي

رونمایی از تابلوفرش پارالمپیک در توکیو و گشایش نمایشگاه فرش های ورزشی


نمایشگاه فرش های ورزشی با حضور سفیر کشورمان در ژاپن و محمود خسروی وفا رییس کمیته ملی پارالمپیک در محل سفارت ایران در توکیو افتتاح شد.

- نمایشگاه فرش های ورزشی با حضور سفیر کشورمان در ژاپن و محمود خسروی وفا رییس کمیته ملی پارالمپیک در محل سفارت ایران در توکیو افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این مراسم ابتدا رحمانی موحد سفیر کشورمان در توکیو، در خصوص برنامه های فرهنگی جانبی در المپیک و پارا المپیک توضیحاتی داد.

سپس ماتسونامی رییس دانشگاه علوم ورزش نیپون که سابقه سفر ورزشی به ایران را دارد برای حاضران درباره خاطراتش از ایران و اهمیت ورزش رزمی نزد ایرانیان و مردم ژاپن و علاقه اش به کشتی زورخانه ای سخن گفت.

سپس نمایشگاه فرش های ورزشی توسط رحمانی موحد و خسروی وفا افتتاح شد.

این نمایشگاه شامل تابلو فرش های مربوط به جام جهانی 2018 روسیه، جام جهانی 2014 برزیل، جام جهانی 2002 کره جنوبی و ژاپن و .

است.

ورزشکاران ایرانی مقیم توکیو به همراه چند ورزشکار ژاپنی به میانداری حمید وصالی با مرشدی مسعود روزبهانی، گوشه هایی از این ورزش اصیل ایرانی را به نمایش گذاشتند.

فرهاد طلوع کیان رییس پیشین فدراسیون پهلوانی توضیحاتی همراه با مترجم ژاپنی از ثبت یونسکو، فرهنگ پهلوانی، فلسفه ادوات و آیین ها و سابقه فعالیت معلولان و جانبازان در ورزش زورخانه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از تابلوفرش پارالمپیک در توکیو و گشایش نمایشگاه فرش های ورزشی

رونمایی از تابلوفرش پارالمپیک در توکیو و گشایش نمایشگاه فرش های ورزشی