مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 19:452021-08-25سياسي

تغییر ترکیب منتخبان شوراهای 3 شهر در مازندران


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به تغییر ترکیب اعضای شورای شهرهای کلاردشت، چالوس و امامزاده عبدالله، گفت:  تاکنون تغییرات در مورد منتخبان 2 شهر کلاردشت و چالوس اقدام و در مورد شورای شهر امامزاده عبدالله نیز موضوع در دست پیگیری است.

- حسین حسن نژاد در ارتباط با تغییر ترکیب اعضای شورای سه شهر مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: اواخر تیرماه سال جاری و پس از تأیید انتخابات شوراهای شهر کشور، صلاحیت تعدادی از اعضای منتخب شهرهای مازندران تأیید نشد که به همین دلیل برگزاری مراسم تحلیف اعضای شورای شهرهای کلاردشت، چالوس و امامزاده عبدالله صورت نگرفته بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به تغییر ترکیب اعضای شورای شهرهای کلاردشت، چالوس و امامزاده عبدالله، افزود:  تاکنون تغییرات در مورد منتخبان دو شهر کلاردشت و چالوس اقدام و در مورد امامزاده عبدالله نیز موضوع در دست پیگیری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، اسامی تعدادی از اعضای شورای شهر شهرهای ساری، چالوس، کلاردشت و امامزاده عبدالله (ع) آمل در لیست عدم تأیید صلاحیت قرار داشتند که شوراهای کلاردشت و چالوس با تغییر ترکیب تحلیف شدند و شورای امامزاده عبدالله هنوز قطعی نشده اما مراسم تحلیف شورای شهر سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر ترکیب منتخبان شوراهای 3 شهر در مازندران

تغییر ترکیب منتخبان شوراهای 3 شهر در مازندران