مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 02:352021-08-25اقتصادي

شهرضا؛ سرزمین پُر ظرفیت کشاورزی و اناری که کیفیت آن رقیب ندارد


مدیر جهاد کشاورزی شهرضا با بیان اینکه از لحاظ تولید انار یکی از قطب های انار استان را با هزار و 600 هکتار باغ انار به شهزضا اختصاص دارد، گفت: از لحاظ کیفیت انار شهرضا بهترین کیفیت را در استان اصفهان دارد.

- امیر صفرپور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرضا با اشاره به ظرفیت های کشاورزی شهرستان شهرضا اظهار داشت: شهرضا از نظر تولید گوشت سفید در استان اصفهان با 130 واحد پرورش تولید در رتبه دوم قرار دارد و در بخش تولید گوشت قرمز با 165 هزار دام سبک و سنگین رتبه 4 استان را به خود اختصاص داده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرضا با اشاره به اینکه شهرضا با تولید 180 تن شیر در روز رتبه سوم و در تولید عسل از لحاظ تولید رتبه دوم و از لحاظ کیفیت رتبه اول استان را دارد، افزود: در بحث تولید غلات رتبه اول استان را دارا هستیم و از لحاظ تولید انار یکی از قطب های انار استان را با هزار و 600 هکتار باغ انار به خود اختصاص داده ایم.

وی با بیان اینکه از لحاظ کیفیت انار شهرضا بهترین کیفیت را در استان اصفهان دارد، بیان کرد: قابلیت های کشاورزی شهرضا در فعالیت های دامپروری، تشکل ها و شرکت های تعاونی و طیور و زنبورداری بسیار بالا است.

  صفرپور با تأکید بر اینکه با وجود تشکل های فعال دامی در شهرضا نیاز است که در کنار آن صنایع تبدیلی و تکمیلی و زنجیره تولید و ارزش ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرضا؛ سرزمین پُر ظرفیت کشاورزی و اناری که کیفیت آن رقیب ندارد

شهرضا؛ سرزمین پُر ظرفیت کشاورزی و اناری که کیفیت آن رقیب ندارد