مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 02:402021-08-25ورزشي

سایپا بجای تغییر مدیریتی درپی تعویض سرمربی!


مشخص نیست هیات مدیره باشگاه سایپا چه تصمیمی برای مدیرعامل آن اتخاذ می کند، هرچند سراجی از ریاست کمیته فوتسال ایران هم استعفا کرده است.

- تیم متمول سایپا در حالی به دنبال یک سرمربی جدید است که به نظر می رسد مشکل این تیم کادرفنی نباشد و باید ضعف این باشگاه را در مدیریت جستجو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، نارنجی پوشان تهران در فصل قبل بارها دست به تغییر کادرفنی زدند تا خود را در لیگ برتر نگه دارند اما هیچکدام فایده ای نداشت چرا که مشکل اصلی این تیم در نحوه مدیریت باشگاه و تفکر غیر حرفه ای حاکم بر آن نهفته است.

سایپا در فصلی که رقیبش پیکان در هفته های پایانی شانس کسب سهمیه آسیایی هم داشت، به دنبال فرار از سقوط بود، در حالیکه تفاوت این دو مجموعه در انتخاب مدیرعامل از ابتدای فصل بارز و مشخص بود.

هنوز مشخص نیست هیات مدیره باشگاه سایپا چه تصمیمی برای مدیرعامل آن اتخاذ می کند، هرچند سراجی از ریاست کمیته فوتسال ایران هم استعفا کرده است.

تیم سایپا در پایان لیگ بیستم با وجود دست و پا زدن های بسیار، به لیگ دسته اول سقوط کرد و حالا این باشگاه برای فصل آینده گزینه هایی را برای سرمربیگری در نظر دارد.

سایپایی ها که فصل گذشته ابراهیم صادقی، محسن بیاتی نیا، فراز کمالوند و سعید اخباری را در مقاطع مختلف روی نیمکت داشتند، و چندینبار هزینه کادرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایپا بجای تغییر مدیریتی درپی تعویض سرمربی!

سایپا بجای تغییر مدیریتی درپی تعویض سرمربی!