مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 02:452021-08-25پزشكي

گسترش چتر خانه های بهداشت بر سر حاشیه نشینان زنجان


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: با ایجاد 40 پایگاه و 9 مرکز سلامت، همه حواشی شهر در مرکز استان تحت پوشش قرار گرفت.

- ایسنا/زنجان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: با ایجاد 40 پایگاه و 9 مرکز سلامت، همه حواشی شهر در مرکز استان تحت پوشش قرار گرفت.

پرویز قزلباش شامگاه دیروز (سوم شهریورماه)، در جلسه شورای اداری استان زنجان، با اشاره به مستندسازی اقدامات این حوزه، اظهار کرد: تلاش بر این بوده که هر اقدامی که در همه حوزه های این دانشگاه انجام پذیرفته، مستندسازی شده و به عنوان یک تجربه برای استفاده آیندگان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه پیشگیری در حوزه سلامت همواره در اولویت بوده است، افزود: یکی از مهم ترین اتفاقات در حوزه سلامت، توجه به حاشیه شهرها بود که مشکلات جدی در این حوزه داشتیم و با ایجاد 40 پایگاه و 9 مرکز سلامت، همه حواشی شهر در مرکز استان تحت پوشش قرار گرفت.

این مسئول با بیان اینکه 456 خانه بهداشت در سطح استان داریم و 30 خانه بهداشت نیز تکمیل شده و آماده بهره برداری است، ادامه داد: 220 پروژه بهداشتی از سال 1395 تاکنون در استان زنجان کلید خورده که 200 پروژه به بهره برداری رسیده و بقیه نیز آماده افتتاح است و زیرساخت بسیار قوی ایجاد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش چتر خانه های بهداشت بر سر حاشیه نشینان زنجان

گسترش چتر خانه های بهداشت بر سر حاشیه نشینان زنجان