مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 03:502021-08-26پزشكي

200 پروژه بهداشتی در زنجان به بهره برداری رسیده است


رییس دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه 220 پروژه بهداشتی از سال 95 تاکنون در استان زنجان کلید خورده است،گفت: از این تعداد 200 پروژه به بهره برداری رسیده است.

- ، پرویز قزلباش شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران از فعالیت 456 خانه بهداشت در سطح استان زنجان خبر داد و گفت: 30 خانه بهداشت نیز تکمیل شده و آماده بهره برداری است.

وی با بیان اینکه 220 پروژه بهداشتی از سال 95 تاکنون در استان زنجان کلید خورده است، اظهار کرد: از این تعداد 200 پروژه به بهره برداری رسیده است.

رییس علوم پزشکی زنجان گفت: ساختمان های با عمر 25 سال و بالاتر یا نوسازی و یا بازسازی شده اند و این مهم باعث ارائه خدمات بهتر به بیماران می شود.

قزلباش به پرونده الکترونیک سلامت اشاره کرد و گفت: زنجان در این خصوص در کشور پیشتاز است و این مهم تحول بسیار اساسی در حوزه بهداشت و تحول نرم افزاری در برقراری نظام سلامت بوده است.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین اتفاقات در حوزه سلامت، توجه به حاشیه شهرها بوده است، افزود: مشکلات جدی در این حوزه داشتیم.

رییس علوم پزشکی استان زنجان از ایجاد 40 پایگاه و 9 مرکز سلامت در مراکز حاشیه زنجان خبر داد و ابراز داشت: نسخه نویسی الکترونیکی گام مهمی است که طبیعی است مثل هر طرح دیگری مشکلاتی داشته باشد که به زودی این مشکلات حل خواهد شد و از اول اسفند سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 پروژه بهداشتی در زنجان به بهره برداری رسیده است

200 پروژه بهداشتی در زنجان به بهره برداری رسیده است