مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 03:552021-08-26حوادث

انهدام باند سارقان منزل در مازندران


رییس پلیس آگاهی استان مازندران از عملیات ضربتی پلیس و دستگیری باند 6 نفره سارقان غیربومی با 12 فقره سرقت منزل خبر داد.

- علی قیصری درباره جزییات این خبر، گفت: در پی وقوع سرقت های مکرر منزل در شهرستان ساری، قائم شهر، آمل و بابل، موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

رییس پلیس آگاهی استان مازندران افزود: پس از هماهنگی های قضایی، ماموران با انجام تحقیقات تخصصی و بررسی های همه جانبه میدانی موفق به شناسایی یک باند 4 نفره از سارقان حرفه ای، شامل 3 مرد و یک زن در این ارتباط شدند .

رییس پلیس آگاهی استان مازندران تصریح کرد: این افراد که بومی این استان نبوده اند با استفاده از خودرویی با پلاک سرقتی اقدام به این سرقت ها می کردند که پس از مدت ها کار اطلاعاتی شبانه روزی و در حالی که قصد حمله به ماموران را داشتند، در اقدامی عملیاتی زمینگیر و به دام افتادند .

وی در ادامه اظهارکرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 12 فقره سرقت در شهرستان های مرکزی استان اعتراف کردند و در بازرسی از مخفیگاه های آنان مقادیر قابل توجهی اموال منزل و طلاجات سرقتی کشف شد.

رییس پلیس آگاهی استان مازندران در خاتمه از شناسایی یک مالخر در جریان رسیگی به این پرونده خبر داد و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند و تحقیقات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند سارقان منزل در مازندران

انهدام باند سارقان منزل در مازندران