مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 03:552021-08-26پزشكي

هنوز به نوک قله پیک پنجم کرونا نرسیدیم


مدیر شبکه بهداشت ودرمان اردستان گفت: میزان افراد مبتلا به کرونا و تعداد بستری بیماران افزایشی است اما هنوز به نوک قله خیز پنجم کرونا نرسیده ایم.

- ایسنا/اصفهان مدیر شبکه بهداشت ودرمان اردستان گفت: میزان افراد مبتلا به کرونا و تعداد بستری بیماران افزایشی است اما هنوز به نوک قله خیز پنجم کرونا نرسیده ایم.

حسن ذبیحی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: این پیک بالاترین پیک موجود نسبت به پیک های قبلی است، ارتفاع بالاتری دارد و به سرعت پیش رفته است و همچنان وضعیت شیوع کرونا در شهرستان ناپایدار است.

وی با بیان اینکه نگرانی هایی در زمینه تداوم این پیک وجود دارد، افزود: با توجه به اینکه میزان افراد مبتلا به کرونا و تعداد بستری بیماران افزایشی است و هنوز چرخش ویروس در جامعه وجود دارد نمی توانیم بیان کنیم که به نوک قله خیز پنجم کرونا رسیده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیر شبکه بهداشت ودرمان اردستان تصریح کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی در دهه اول محرم شهرستان قابل قبول بوده است و تاکید داریم این وضعیت تا پایان ماه محرم و صفر ادامه داشته باشد.

ذبیحی با اشاره به تعداد زیاد روستا در شهرستان و مسافر پذیر بودن آنها گفت: همچنان موضوع جا به جایی همشهریان به روستاها و ورود افراد غیرساکن مخصوصا به روستاها وجود دارد که می تواند برای شهرستان همچنان خطر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز به نوک قله پیک پنجم کرونا نرسیدیم

هنوز به نوک قله پیک پنجم کرونا نرسیدیم