مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 04:052021-08-26اقتصادي

دسترنجی که تازیانه طوفان می شود


رییس اداره مدیریت بحران و کاهش مخاطرات بخش کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: محصولات باغی پسته، انار، عناب، زرشک و خرما به ترتیب بیشترین خسارت را در بخش باغی و محصولات علوفه ای و پنبه بیشترین خسارت را در بخش زراعی از خسارات طوفان در مردادماه دیده اند.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس اداره مدیریت بحران و کاهش مخاطرات بخش کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: محصولات باغی پسته، انار، عناب، زرشک و خرما به ترتیب بیشترین خسارت را در بخش باغی و محصولات علوفه ای و پنبه بیشترین خسارت را در بخش زراعی از خسارات طوفان در مردادماه دیده اند.

رضا یزدان مهر در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: مجموع خسارت های بخش کشاورزی در خراسان جنوبی در هفته های آخر مردادماه حدود 271 میلیارد و 855 میلیون تومان بوده است.

وی بیان کرد: محصولات باغی پسته، انار، عناب، زرشک و خرما به ترتیب بیشترین خسارت را در بخش باغی و محصولات علوفه ای و پنبه بیشترین خسارت را در بخش زراعی از خسارات طوفان در مردادماه دیده اند.

رییس اداره مدیریت بحران و کاهش مخاطرات بخش کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی بیان کرد: در هفته های آخر مردادماه 157 میلیارد تومان به بخش باغی خسارت وارد شده و بیشترین خسارت طوفان مربوط به درختان پسته بوده که 19 میلیارد تومان به بشرویه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دسترنجی که تازیانه طوفان می شود

دسترنجی که تازیانه طوفان می شود