مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 04:552021-08-26سياسي

عادی انگاری کرونا میزان مرگ و میر را افزایش می دهد


در حال حاضر رعایت پروتکل های بهداشتی و جلوگیری از عادی انگاری ارتباط مستقیم با میزان مرگ و میر و کاهش بستری ها دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سیدسعید شاهرخی صبح امروز در جلسه ستاد نیز بیش از 200 روز در آماده باش بوده و نقش آنها هم مثال زدنی است.

شاهرخی با تقدیر از دستگاه قضایی، شهرداران و فرمانداران، سازمان تبلیغات، اصناف، ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، کمیته امداد، اداره اوقاف، صدا و سیما و اعضای شورای تامین، نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جماعات خاطرنشان کرد: کادر درمان واقعا به معنای کلمه ایثار را نمایان کردند و کار آنها ستودنی است.

وی گفت: امروز 15 نفر از روسای بیمارستان ها و آزمایشگاه مرکزی همدان در این مراسم حضور دارند که به نمایندگی از تعداد 230 نفر لوح تقدیر و هدایایی دریافت می کنند.

آموزش 13 هزار بسیجی برای مقابله با ویروس کرونا فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان نیز با بیان اینکه قرارگاه شهید سلیمانی و امام رضا(ع) اقدامات خوبی در مدیریت کرونا انجام داده اند اظهار کرد: در استان همدان بلافاصله بعد از انتخاب سال 98 اولین جلسه ستاد کرونا راه اندازی و برنامه ریزی بسیار موثری انجام شد.

سردار مظاهر مجیدی با اشاره به اینکه تیم های شناسایی مراقبتی حمایتی و نظارتی تشکیل شد از آموزش 13 هزار بسیجی برای مقابله با ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عادی انگاری کرونا میزان مرگ و میر را افزایش می دهد

عادی انگاری کرونا میزان مرگ و میر را افزایش می دهد