مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 05:102021-08-26اقتصادي

افتتاح 15 واحد مسکونی مددجویی در چهارمحال و بختیاری


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با هفته دولت 15 واحد مسکونی به مددجویان این نهاد در استان تحویل داده می شود.

- جاسم محمدی فارسانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: همزمان با هفته دولت 15 واحد مسکونی مددجویی با اعتبار 2 میلیارد و 25 میلیون تومان افتتاح می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این تعداد واحد مسکونی در شهرستان های خانمیرزا، لردگان، بن و سامان به خانواده های مددجویان تحویل داده می شود.

وی با اشاره به ارائه بسته های حمایتی احداث مسکن به مددجویان، افزود: مددجویان علاوه بر دریافت تسهیلات از محل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت، کمک های بلاعوض نیز دریافت می کنند.

محمدی با اشاره به مراسم کلنگ زنی 2 واحد مسکن مددجویی در استان، عنوان کرد: همچنین در هفته دولت مراحل احداث 2 واحد در شهرستان اردل با اعتبار 360 میلیون تومان نیز آغاز می شود.

وی اضافه کرد: بخشی از هزینه های احداث و خرید مسکن مددجویان از محل کمک های مردمی در قالب صدقات، کمک های خیران و مشارکت مؤسسات خیریه تأمین می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: خیران و نیکوکارانی که قصد حمایت از خانواده های فاقد مسکن را دارند می توانند به ادارات کمیته امداد در سراسر استان و ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 15 واحد مسکونی مددجویی در چهارمحال و بختیاری

افتتاح 15 واحد مسکونی مددجویی در چهارمحال و بختیاری