مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 05:152021-08-26اقتصادي

طرح و برنامه های اقتصادی نباید سبب سرمایه گریزی در اصفهان شود


استاندار اصفهان با بیان اینکه طرح و برنامه های اقتصادی نباید سبب سرمایه گریزی در اصفهان شود، گفت: جذب حداکثری سرمایه گذاری راهکار مطمئن برای رونق و توسعه اقتصادی در این خطه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی روز چهارشنبه در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان اصفهان با بیان اینکه طرح و برنامه های اقتصادی نباید سبب سرمایه گریزی در اصفهان شود، اظهار کرد: جذب حداکثری سرمایه گذاری راهکار مطمئن برای رونق و توسعه اقتصادی در این خطه است.

استاندار اصفهان با اشاره به اهمیت توسعه اقتصادی و صنعتی در مناطق مختلف استان اصفهان تصریح کرد: پیشرفت صنعتی باید مطابق با شرایط آب و هوایی و ظرفیت ها باشد برای مثال نواحی شرقی اصفهان به دلیل ازدیاد بیابان و کویر برای افزایش نیروگاه های خورشیدی مناسب است.

وی با تأکید بر توجه بیشتر به آمایش سرزمینی گفت: آمار و ارقام دستگاه های اجرایی گوناگون در این منطقه از جمله جهاد کشاورزی، صنعت معدن تجارت و کار و مدیریت و برنامه ریزی باید برای تصمیم گیری بهتر، یکپارچه سازی شود.

حسن قاضی عسگر، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان نیز در این جلسه مطرح کرد: توسعه اقتصادی در این خطه نیازمند همکاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح و برنامه های اقتصادی نباید سبب سرمایه گریزی در اصفهان شود

طرح و برنامه های اقتصادی نباید سبب سرمایه گریزی در اصفهان شود