مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 05:252021-08-26سياسي

پرونده عمارت باغی سیمرغ روی میز دادگاه/ ورود رییس قوه قضا


بررسی های قضایی درخصوص اینکه مجوزهای صادرشده مربوط به عمارت مجلل در باغ سیمرغ در چه سالی بوده وجریان های اداری درروند ساخت آن همکاری داشتند، - در خصوص پشت پرده ساختمان مجلل در دل باغات شهرستان سیمرغ واکنش نشان داد وگفت: پس از رسانه ای شدن ساختمان عمارت معروف در شهرستان سیمرغ، بلافاصله به حوزه قضایی شهرستان سیمرغ دستور داده شده که این موضوع را به طور جدی پیگیری کند.

وی افزود: رییس قوه قضاییه هم پس ازاطلاع از این موضوع، دستور پیگیری بدون فوت وقت و کامل آن را صادر کرده که اکنون ابعاد مختلف آن در حال بررسی و جمع آوری اطلاعات توسط مجموعه قضایی استان است.

مجوزهای ساخت بنا قبل ازسال 90 بود رییس کل دادگستری مازندران در پاسخ به این پرسش خبرنگار مهر مبنی براینکه تاکنون چند نفر درارتباط به پرونده ساخت عمارت معروف در شهرستان سیمرغ شناسایی و دستگیر شدند، تصریح کرد، هنوز تعداد افرادی که دستگیر شدند به طورکامل مشخص نیست، اما بررسی ها همچنان ادامه دارد.

حجت الاسلام اکبری ادامه داد، البته در بررسی های اولیه این پرونده، مشخص شد، که این مجموعه از سال 90 و قبل از آن دارای مجوز بوده و اینکه آیا این مجوزها قانونی صادرشده یا به صورت غیرقانونی ویا با رابطه های خلاف قانون و یا سو جریان ها و زد وبندهای اداری ومالی انجام شده، بررسی ها درجریان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده عمارت باغی سیمرغ روی میز دادگاه/ ورود رییس قوه قضا

پرونده عمارت باغی سیمرغ روی میز دادگاه/ ورود رییس قوه قضا