مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 05:402021-08-26سياسي

دستگاه پرتابل تصفیه بیولوژیک شیرابه در مازندران رونمایی شد


دستگاه پرتابل تصفیه بیولوژیک شیرابه همزمان با هفته دولت در دانشگاه مازندران رونمایی شد.

- ، کوروش نوذری رییس دانشگاه مازندران پیش ازظهر پنجشنبه در آیین رونمایی از دستگاه پرتابل تصفیه بیولوژیک شیرابه در دانشگاه مازندران با بیان اینکه بسیاری از فعالیت ها در حوزه های مختلف از جمله محیط زیست بر مبنای بایو و زیست فناوری متمرکز شده است، افزود: بهره برداری درست از این فناوری منشأ سعادت و آرامش انسان است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی به دنبال استفاده از ابزار بایوتکنولوژی برای مقاصد انسانی است، افزود: محققان دانشگاه مازندران از این ظرفیت و فناوری بهره برده است.

وی با انتقاد از عدم تخصیص بودجه تجهیز، تعمیر، نگهداری و عمرانی طی سال جاری به دانشگاه ها داده نشد، افزود: محققان دانشگاهی در چنین شرایطی مشغول فعالیت و تلاش هستند.

مفید غلامی راد رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران نیز با گرامیداشت هفته دولت با اشاره به رویکردهای مختلف توسعه اظهار داشت: آنچه مهم بوده رویکردهای توسعه پایدار است و نمی توانیم بدون توجه به این رویکردها پیش رویم.

وی پایداری در منابع را از جمله مقوله های توسعه پایدار ذکر کرد و گفت: رفاه عمومی و حفظ محیط زیست از دیگر رویکردهای توسعه پایدار به شمار می رود و محیط زیست به عنوان مسئله اول در استان به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه پرتابل تصفیه بیولوژیک شیرابه در مازندران رونمایی شد

دستگاه پرتابل تصفیه بیولوژیک شیرابه در مازندران رونمایی شد