مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 05:452021-08-26اقتصادي

زهکشی 2 هزار هکتار از اراضی غرب گرگان در کمتر از 6 ماه


فرماندار گرگان با تشریح برنامه های هفته دولت در این شهرستان از افتتاح عملیات زهکشی 2 هزار هکتار از اراضی غرب گرگان در مدت کمتر از 6 ماه خبر داد.

- محمد حمیدی صبح امروز با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در گفت وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: در شهرستان گرگان 556 پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا با اعتبار 887 میلیارد تومان در هفته دولت 1400 افتتاح و کلنگ زنی می شود.

وی تصریح کرد: از تعداد 556 پروژه در گرگان تعداد 519 پروژه با اعتبار 789 میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید و 37 پروژه با اعتبار 98 میلیارد تومان کلنگ زنی می شود.

فرماندار گرگان با اشاره به اینکه در هفته دولت امسال 415 میلیارد تومان پروژه عمرانی افتتاح می شود این میزان پروژه را با وجود محدودیت های اعتباری قابل توجه خواند.

حمیدی هفته دولت را تجلی خدمت برشمرد و گفت: 374 پروژه اقتصادی و اشتغالزا با اعتبار 387 میلیارد تومان در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

وی میزان اشتغالزایی پروژه های هفته دولت در شهرستان گرگان را یک هزار و 994 نفر اعلام کرد و مهمترین پروژه های قابل افتتاح در این ایام را تشریح کرد.

فرماندار گرگان بیان کرد: زهکشی 2 هزار هکتار از اراضی غرب گرگان در روستای تخشی محله و للدوین با اعتبار 50 میلیارد تومان از مهمترین پروژه هایی است که در ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زهکشی 2 هزار هکتار از اراضی غرب گرگان در کمتر از 6 ماه

زهکشی 2 هزار هکتار از اراضی غرب گرگان در کمتر از 6 ماه