مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 05:552021-08-26اقتصادي

اختصاص اعتبار 1.5 میلیون تومانی برای خرید بازنشستگان کشوری


در این طرح همچنین شیوه جدیدی در تامین اعتبار کارت بازنشستگان اجرا می شود که طی آن، هر ماه به میزان مبلغ قسطی که از حقوق بازنشسته برای خرید از فروشگاه افق کوروش کسر می شود به اعتبار وی مجددا اضافه خواهد شد.

- در این طرح همچنین شیوه جدیدی در تامین اعتبار کارت بازنشستگان اجرا می شود که طی آن، هر ماه به میزان مبلغ قسطی که از حقوق بازنشسته برای خرید از فروشگاه افق کوروش کسر می شود به اعتبار وی مجددا اضافه خواهد شد.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از انعقاد قرارداد جدید بین این صندوق و فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش خبر داد که براساس آن بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری می توانند با اعتبار یک میلیون و 500 هزار تومان خرید کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز پنجشنبه ایرنا از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، محمود مرتضایی فرد با بیان اینکه طرح فروش اعتباری کالاهای مصرفی پیش از این با همکاری فروشگاه های زنجیره ای رفاه برقرار بود، گفت: با توجه به درخواست های مکرر بازنشستگان برای افزایش شعبه و مکان های خرید و استفاده از این طرح رفاهی و دسترسی همه بازنشستگان در سراسر کشور به مزایای این طرح، تفاهم نامه ای با شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش منعقد شده تا بیش از 2800 شعبه این فروشگاه در سراسر کشور در طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص اعتبار 1.5 میلیون تومانی برای خرید بازنشستگان کشوری

اختصاص اعتبار 1.5 میلیون تومانی برای خرید بازنشستگان کشوری